Üdvözöljük a

Mennyit ér a vállalkozásom? | Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Mennyit ér a vállalkozásom?

Szeptemberi képzésünkön megtudhatja mennyit ér vállalkozása. Hasznos, gyakorlati tudást szerezhet, melynek birtokában képes lesz saját maga felmérni vállalkozása értékét, ami a cég eladása során, de akár egy pályázat vagy külső forrásbevonás esetén is döntő tényező.

Az MKB Consulting a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával, és az Enterprise Europe Network regionális irodájával együttműködésben workshopot szervez KKV-k részére, 2019. szeptember 17-én (kedd) 9 órától a Gazdaság Házában. 

 

A képzés célja:

A hazai KKV-k jelentős részét a rendszerváltást követően hozták létre a tulajdonosaik. Így évről-évre egyre több cégvezető kerül szembe a kérdéssel, hogy a vállalkozása mekkora értéket képvisel, ha az eladásában gondolkodik? Mekkora hányaddal számítható be a cég eredménytermelő képessége, hogyan értékelhetők az eszközei és milyen ágazati sajátosságokat kell figyelembe venni? Ha csak pár év múlva tervezi eladni a vállalkozását, akkor hogyan tudja az értékét addig is növelni?

 

Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásában szeretnének segítséget nyújtani képzésünk keretében, azoknak, akik szeretnének tisztában lenni vállalkozásuk értékével, illetve azoknak, akik eladni, vagy venni szeretnének vállalkozást a közeljövőben.

 

Képzési tematika:

 

Vállalkozás pénzügyi adatainak elemzése:

  • Beszámoló adatok elemzését segítő pénzügyi mutatók áttekintése;
  • Vállalatértékelési módszertanok áttekintése konkrét példák segítségével;
  • Különböző ágazatok értékelési sajátosságainak áttekintése;

Workshop: értékelést segítő online táblázat közös kitöltése a résztvevők által választott vállalkozásokra, értéknövelési lehetőségek áttekintése;

 

Bevonható finanszírozási formák áttekintése:

  • Generációváltáshoz kapcsolódó kockázati tőke programok és jellemzőik;
  • Üzleti tervezés kérdései a finanszírozók szemszögéből;
  • Tőkebevonás folyamatának áttekintése;

Workshop: tőkeigényléshez kapcsolódó one-pager és teaser összeállítása egy adott vállalkozásra;

 

Mely témakörökben érdemes külső segítséget bevonnunk?

  • Értékesítést megelőző átvilágítás (due diligence) pénzügyi, jogi, adózási szerepe;
  • Cash flow, mérleg- és eredménytervezési feladatok;
  • A vállalkozás átadásának ütemezése (menedzsment, szervezeti/HR, ügyfél kezelési kérdések);

Workshop: minta vállalkozás értékesítési folyamatának közös áttekintése;

 

Időtartam: 3 óra + 1 óra

 

Részvételi feltételek: A képzés indítása legalább 15 fő jelentkezéséhez kötött. Maximális résztvevői létszám 35 fő. A képzésen való részvétel a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamaránál nyilvántartásba vett (regisztrált) vállalkozások részére kedvezményes áron 29.000 Ft+Áfa/fő áron, további vállalkozások részére 59.000 Ft+Áfa/fő áron lehetséges.

Időpont: 2019. 09. 17. 09:00 - 2019. 09. 17. 13:00
Jelentkezés határideje: 2019. 09. 13. 23:00