Üdvözöljük a

Kamaránk minőségcéljai | Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Pályázatok - Széchenyi 2020 Információk első kézből

Kamarai rendezvények

<< 2017 Szeptember >>
KeSzeCsüSzoVa
    123
45678910
11121314151617
181920212223
24
252627282930 

Kamaránk minőségcéljai

MINŐSÉGCÉLOK 2017. ÉVRE

 A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (FMKIK) Stratégiájában megfogalmazott elvekből kiindulva kerültek kidolgozásra az FMKIK Minőségcéljai:

 

 1.     Minőségirányítási Rendszer ISO szabvány szerinti hatékony működtetése és folyamatos továbbfejlesztése, integrálása a 14001:2004 rendszerrel.

 

 1.1.  Az ISO 9001 nemzetközi szabványnak megfelelő Minőségirányítási Rendszer működtetése, továbbfejlesztése, integrálása a 14001:2004 szabvány szerinti KIR-rel.

 

1.2.  A FMKIK Minőségirányítási Politikájával való azonosulás megvalósítása, ennek gyakorlása.

 

1.3.  A Minőségcélok – közvetlen kommunikáció útján történő – megismertetése a munkavállalókkal és az érdekelt felekkel, az FMKIK érdekhordozóival.

 

1.4.  A belső és külső minőségügyi felülvizsgálatok rendszeres gyakorlása.

 

1.5.  A Minőségirányítási Rendszer működőképességének és hatékonyságának folyamatos vezetőségi értékelése.

 

1.6.  A munkatársak, a folyamatgazdák és a belső auditorok folyamatos képzése a minőségirányítási ismeretek gazdagítása érdekében.

 

2.     Minőségorientált gondolkodás kialakítása és a minőségkultúra fejlesztése az FMKIK–nál.

 

2.1.  Hatékony belső kommunikációs rendszer kialakítása és működtetése az FMKIK- nál.

 

2.2.  A vezetők és munkatársak részvétele minőségügyi konferenciákon, előadásokon, tréningeken.

 

2.3.  A magyarországi élenjáró cégek irányítási rendszereinek és tevékenységének megismerése tapasztalatcserék alkalmával.

 

 3.   A Teljes Körű Minőségirányítási (TQM) eszközök és módszerek alkalmazása

 

 3.1. Korszerű hibaelemző, megelőző és problémamegoldó módszerek alkalmazása

 

(Minőségjavító teamek alakítása, a minőségjavítási képesség fejlesztése a munkavállalók bevonása révén).

 

3.2. A minőségköltségek gyűjtése és elemzése a kamarai összköltségek csökkentése céljából.

 

3.3. A kamara mindenki számára elérhető és nyitott képzési, szolgáltatási és tanácsadási tevékenységének bővítése, kvalifikált oktatói háttér bevonásával, magas színvonalú, a szakmai elvárásoknak megfelelő elméleti és gyakorlati képzés biztosítása.

 

4.     A FMKIK imázsának terjesztése és elismertetése Magyarországon.

 

4.1.  Szakmai tapasztalatcserék szervezése a FMKIK-nál.

 

                                                                                                                                          

Csepcsányiné Oszlánczi Tünde

minőségügyi vezető